Megbukott a főpolgármester közlekedésfejlesztési modellje

Az MSZP szerint az ősszel állandósult fővárosi tömegközlekedési káosz bebizonyította, hogy megbukott Tarlós István főpolgármester közlekedésfejlesztési modellje.

Horváth Csaba, a szocialisták budapesti képviselője a Fővárosi Közgyűlés szerdai ülését megelőző sajtótájékoztatóján közölte, a városvezetésnek a nyáron nem sikerült befejeznie az egy időben több helyen elindított felújításokat, így a közlekedést még szeptember végén is teljes káosz és fejetlenség jellemzi.

Az ellenzéki politikus elfogadhatatlannak nevezte, hogy a megyei autópálya-matricák mintájára évi ötezer forintos behajtási díjat vezessenek be Budapesten. Egy ilyen "Tarlós-matrica" érdemben nem változtatna a fővárosiak közlekedési lehetőségein, hiszen a főpolgármester adós maradt az új P+R parkolókkal és a tömegközlekedési fejlesztésével - mondta, hozzátéve, szerinte Tarlós Istvánnak arról is számot kell adnia, miként áll a BKV finanszírozásának szeptember végére ígért rendezése.

Horváth Csaba kérdésre válaszolva a fideszes belháború újabb állomásának nevezte, hogy a főváros szerdán várhatóan szerződést bont a Mahir Cityposter Kft.-vel.

Szaniszló Sándor budapesti szocialista képviselő emellett elmondta, továbbra is várják az ügyészség vizsgálatát a Cséry-telepen történt szennyezés ügyében.