mszp.hu | Belföld
2025. január 08. 16:17

Marketingkampány, nem közlekedéspolitika – Lázár János tíz tévedése

Marketingkampány, nem közlekedéspolitika – Lázár János tíz tévedése
Lázár János szerdán ismét megmutatta, hogyan lehet tíz pontba sűríteni a közlekedéspolitikai inkompetenciát. A sajtótájékoztatón bejelentett vállalások szomorú bizonyítékai annak, hogy a szakmai alapokat rendre feláldozzák a politikai marketing oltárán.
Az intézkedések nemhogy nem kínálnak valódi megoldást az égető problémákra, de inkább újabbakat teremtenek. Az Európában egyre inkább kivezetett vasúti személykocsik helyett például motorvonatokra lenne szükség. A hibás megközelítések csak tovább mélyítik a közlekedési rendszer válságát, amit az elmúlt évek rossz döntései idéztek elő.
 
Lázár tíz pontja nem más, mint tíz politikai szlogen, amelyek mögött nincs se átgondoltság, se fenntartható stratégia. A múltban hozott, reformokat akadályozó intézkedéseinek árnyékában nehéz elhinni, hogy ezúttal valóban előre mutató változást hoznának.
 
A közlekedéspolitika megmentéséhez nem propaganda, hanem szakértelem és hosszú távú tervezés kell. Sajnos, ez utóbbiaknak Lázár bejelentéseiben nyomát sem találjuk.
 
Dr. Gurmai Zita országgyűlési frakcióvezető-helyettes, az MSZP alelnöke
 

Kapcsolódó párttagok