2012. október 03. 16:20

Negatív reklám

Örömteli, hogy a több mint 77 milliárd forintból gazdálkodó MTVA-nál ezúttal nem kormányzati mintára szervezik át a kommunikációt.

Az Orbán-kormányban ugyanis több százmillió forintos önreklámokkal szokás fényezni a kudarcokat. Az év elején több mint 1200 millió forint pluszpénzt szavazott meg az Orbán-kabinet kormányzati kommunikációra. Ebből 700 milliót költött csak a munkahelyvédelmi akcióterv reklámozására.

A "Szeretem a munkám!" kampány hatékonyságáról az az 5000 versenyszféra-dolgozó is tudna mesélni, aki az elmúlt hetekben vesztette el a munkáját...

Ezért örömteli, hogy a rekordköltségvetése ellenére nézetlen és nézhetetlen MTVA-nál ezentúl úgy fókuszálják a kommunikációt, hogy a nézők több információt kapjanak a műsorokról, azok hátteréről, illetve, hogy minél több emberhez jussanak el a közmédia hírszolgáltatásai, s mindez még többletköltséggel se járjon.

Viszont jeleznénk, hogy a negatív reklám is reklám. Márpedig a Cohn-Bendit-ügy, a Lomnici-botrány és az Operaház előtti gyalázat után a nézőknek és a hallgatóknak már épp elég jutott ezekből ahhoz, hogy kiemelt kommunikáció nélkül is tudják: ebből a Fidesz-központból távirányított közmédiából nem kérnek.

MSZP Sajtótagozat